About Me

My photo
They call me Sierra Sunny. I'm nothing special but I'm limited edition . I'm no model lady. A model's just an imitation of the REAL thing. I am a free human being with an independent will.

Monday 5 December 2011

Hijrah Diana Amir

Tidak ada perubahan yang tidak memerlukan pengorbanan. Malah setiap perubahan itu pasti memerlukan satu tekad dan pengorbanan yang besar. Inilah yang dilakukan oleh pelakon kecil molek Diana Amir. Biar pun kerjaya pelakon menuntutnya untuk bergelumamng dengan dunia glamour , namun dia sanggup berkorban dengan mempetaruhkan kerjaya seninya demi melakukan satu penghijrahan dalam hidupnya.

"Saya sentiasa berdoa biarlah perubahan ini berpanjangan dan dari sehari ke sehari saya ingin terus berubah menjadi Muslimah yang sejati." -Diana Amir


"Setiap hari saya terfikir tentang mimpi-mimpi yang saya alami itu. Ia menguatkan lagi tekad saya untuk berubah dan memang benar , kini saya rasa lebih tenang. Bukan itu sahaja , saya juga rasa sangat bersyukur kerana diberi peluang untuk berubah..." -Diana Amir

No comments:

Post a Comment